mandag 27. april 2009

studio tan!

beatles hadde sin berømmelige studioperiode. nå skal vi begynne vår. den blir nok mindre legendarisk, men mer kortvatig. uansett begynner arbeidet med nye ting. vi satser på å få lurt en del gode venner til å bidra en del, for verden har sett nok tromme/gitar-duoer.

lørdagen var knallbra, først og fremst på grunn av et strålende publikum, men vi fikk også god hjelp av en fleksibel, men dyktig lydmann (hvor ofte opplever en det?!). ellers viste det seg at gas n' go er et band å få med seg hvis en har sjangsen, bare så det er sagt.

keep on chooglin'!

2 kommentarer:

Even Gran sa...

Hei

Jeg var på besøk i Kristiansand i helga, og ble dratt med ned på konserten deres av en kamerat.

Jeg hadde aldri hørt om dere før, og ble grundig overrasket. Jeg skjønner ikke at band som dere ikke blir utgitt og får oppmerksomhet, når det er så mye drit som hauses opp. Søkte på nettet og det var ikke rare greiene etter alle de årene dere har drevet på, dessverre. :-|

Jeg er glad i prog, både tidlig Genesis, Yes, King Crimson, ELP m.fl. Og Motorpsycho selvsagt. Så jeg er jo i målgruppa, kan man si.

Jeg fikk med meg to av cdene deres gratis (takk!) Har hørt på dem en del siden lørdag, og dere overbeviser stort! Dette holder høyt nivå. Igjen: Jeg fatter ikke at dere ikke har blitt "oppdaget".

Håper ikke dere slutter, selv om bassisten gir seg. Jeg skal tipse så mange jeg kan om dere, hvis det kan være til noen hjelp.

Hilsen Even Gran, Horten :-)

james b sa...

så kult at du likte konserten. alltid bra å nå frem til nye folk. det er nok stille om oss på nettet for tida. tror en god del av anmeldelsene er så gamle at de er fjernet til og med. vi satser på ei ny skive i løpet av året på tross av at vi har blitt en færre. det har ikke stoppa oss før.

kos deg med de gamle skivene så lenge!